Goyello - iPhone / iPod Touch
Martinhair Salon
Prijs: GRATIS
Categorie: Lifestyle Geen waarderingen |
Bedrijf: Goyello Plaatsingsdatum: 16 mei 2013 App Type: iPhone / iPod Touch |
Reserveren bij jouw Martinhair kan nu ook 24/7 via deze APP. Geheel veilig en vertrouwd zoals u van ons gewend bent. Bekijk de laatste nieuwtjes en aanbiedingen. Zie wanneer onze salons geopend zijn of kijk waar u ons kan vinden. Tot snel bij Martinhair!...
Meer...Van de Haar
Prijs: GRATIS
Categorie: Lifestyle Geen waarderingen |
Bedrijf: Goyello Plaatsingsdatum: 7 mei 2013 App Type: iPhone / iPod Touch |
Maak een afspraak voor je volgende nieuwe barbiersbehandeling. Bekijk de laatste nieuwtjes en aanbiedingen. Zie wanneer onze salon geopend is of kijk waar je ons precies kunt vinden. Kortom de APP die jij moet hebben voor jouw volgende barbiersbehandeling !...
Meer...Haarvilla Heidi Salon
Prijs: GRATIS
Categorie: Lifestyle Geen waarderingen |
Bedrijf: Goyello Plaatsingsdatum: 29 april 2013 App Type: iPhone / iPod Touch |
Bekijk de laatste nieuwtjes en aanbiedingen. Zie wanneer onze salon geopend is of kijk waar je ons precies kunt vinden. Kortom de APP die jij moet hebben voor jouw volgende nieuwe coupe!...
Meer...www.servicemanagerdag
Prijs: GRATIS
Categorie: Zakelijk/Financiën Geen waarderingen |
Bedrijf: Goyello Plaatsingsdatum: 15 maart 2013 App Type: iPhone / iPod Touch |
Bent u Service Manager, Service Delivery Manager of Service Level Manager of speelt u anderzijds een cruciale rol in het leveren van optimale IT Services voor de Business? Dan mag u de Servicemanagerdag 2013 niet aan u voorbij laten gaan! Download onze app om volledig op de hoogte te zijn.
Voor de twaalfde keer al weer, wordt dit zeer succesvolle en trendsettende con...
Service Manager Dag 2012
Prijs: GRATIS
Categorie: Zakelijk/Financiën Geen waarderingen |
Bedrijf: Goyello Plaatsingsdatum: 2 april 2012 App Type: iPhone / iPod Touch |
Service Manager Dag 2012
Met veel plezier kijken wij uit naar de 11e Service Manager Dag met dit jaar het thema "Met ziel en zaligheid". De Ziel staat voor de Servicemanager, zijn/haar kennis, kunde en gedrevenheid. De Zaligheid staat voor de resultaten die de Servicemanager wil bereiken, een optimaal op de organisatie afgestemde service beheerorganisatie. Dit...