MOOD Trendslator
Bedrijf: Trendslator Grootte: 20.34 MB Versie: 1.2 App Type: iPad |
Beschrijving
Trendslator introduceert de gratis Trendslator app voor iPad met als motto 'De MOOD is'. Ook via dit nieuwe platform kun je aangesloten blijven op MOOD©, onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij. Aan MOOD ligt continu onderzoek, op basis van media, street en expert research, ten grondslag. Want wie wil weten wat de geest van de tijd is, moet steeds aangesloten blijven op informatie over trends en ontwikkelingen. De Trendslator app bestaat uit vier onderdelen: Trendslog, Trends in beeld, Trenddossiers en Trendboeken.
- Trendslog
Lees berichten met actueel nieuws over o.a. markttrends, consumententrends, trendonderzoek en trends en merken.
- Trends in beeld
Bekijk beeldmateriaal van trendwatchers van Trendslator over o.m. trendonderzoek, trendboeken en workshops.
- Trenddossiers
Bekijk previews van Trenddossiers die verschenen in het kader van MOOD, download en lees de dossiers na betaling.
- Trendboeken
Bekijk de previews van MOOD Trendboeken (vanaf MOOD 08) en bestel de trendboeken in de winkel van Trendslator.
- En als toegift Colofon
Lees meer over de makers van de Trendslator app.
Trendslator informeert en inspireert zowel online als offline bedrijven die willen inspelen op veranderend consumentengedrag. Het onderzoeken en vertalen van trends is een voorwaarde voor succesvolle innovatie en creatie. Trends worden voor u en met u onderzocht en vertaald naar merken en markten, strategieën en concepten. Het trendbureau werd opgericht in 1997 door trendwatcher Hilde Roothart. Zij was in 2007 en 2009 genomineerd voor de Trendwatcher of the Year Award en in 2010 voor de oeuvreprijs trendwatching (TWOTY). De app is ontwikkeld in samenwerking met Studio Lonne Wennekendonk (ontwerp) en RocketPower (techniek).