Relyon Service Management Mobile – field service
Bedrijf: Relyon Service Management B.V. Grootte: 8.21 MB Versie: 1.3 App Type: Universal (iPhone / iPod Touch / iPad) |
Beschrijving
Relyon Service Management Mobile zorgt voor effectieve serviceverlening op iedere locatie.
Uw servicemonteurs werken volledig digitaal, wat leidt tot een verbeterde productiviteit en daarmee een verhoogde klanttevredenheid. Geen gekrabbel op papieren werkbonnen meer!
Relyon Service Management Mobile is uitgerust met een overzicht van de ingeplande servicemeldingen, routenavigatie naar de klant, toegang tot de centrale database met alle klantgegevens, digitale werkbonnen en formulieren en de mogelijkheid tot digitaal ondertekenen. Dit alles maakt papier en kostbaar telefonisch contact overbodig.
Deze app is onderdeel van het online Relyon Service Management systeem. Relyon Service Management digitaliseert en optimaliseert uw volledige serviceproces, van aanname van de melding tot aan de generatie van een factuur. De productiviteit van uw mobiele servicedienst verbetert, terwijl tegelijkertijd de administratie en facturering zo efficiënt mogelijk worden afgehandeld. Relyon Service Management bestaat uit de volgende modules: Service Center, Planning, Mobile, Admin, Reports en overige aanvullende modules zoals een Klantenportal.
Functionaliteiten Relyon Service Management Mobile:
•Actuele dagplanning (incl. routenavigatie naar de klant)
•Toegang tot alle relevante klantgegevens
•Inzicht in installatiedetails en historie
•Digitale werkbon
•Digitale handtekening
•Volledig automatische tijdregistratie (reizen, werken, lunchpauze etc.)
•Registratie/scannen van verbruikte materialen
•Foto maken en toevoegen
•Vanuit de app direct de klant bellen
•Online en offline werken
•Automatische verzending naar de binnendienst
•Talen: Nederlands, Engels, Frans en Duits
*** Let op: voor het gebruik van deze app is een Relyon Service Management licentie vereist. Kijk voor meer informatie op www.relyon.nl of neem contact op:
contact@relyon.nl
015 – 3100 208