Verdiende Aandacht BookApp
Bedrijf: A.W. Bruna Grootte: 63.01 MB Versie: 1.0 App Type: iPad |
Beschrijving
De Verdiende aandacht iPad-app voegt een geheel nieuwe dimensie toe aan het concept boek zoals we dat tot nog toe kenden. En dat voor slechts 20% van de prijs van het papieren boek!
WAAR GAAT VERDIENDE AANDACHT OVER?
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.
Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
Dit praktische boek bevat:
- strategische inzichten van vijftig visionairs;
- de nieuwste communicatiemodellen;
- veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, nijntje, Philips;
- handige checklists voor sociale merkactivatie;
- het antwoord hoe je merkaandacht verdient;
- de 'reisplanner' om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
MET DE VERDIENDE AANDACHT IPAD-APP HEB JE:
- het volledige boek Verdiende aandacht van Klaas Weima;
- inclusief de bijzonder vormgeving en geanimeerde infographics;
- een interactief overzicht van alle visionairs uit het boek;
- directe links naar de social-mediaprofielen en websites/blogs van elke visionair;
- de complete interviews van alle visionairs als podcast, te beluisteren terwijl je leest of onderweg bent;
- een interactieve appendix;
- een interactief overzicht van alle feiten uit het boek;
- een interactieve versie van de Reisplanner naar verdiende aandacht;
- de mogelijkheid om bookmarks aan het maken;
- de mogelijkheid om de auteur vanuit de app direct een vraag te stellen.
Nieuwe interviews met andere visionairs worden automatisch aan de app toegevoegd.
MULTIPLATFORM
Verdiende aandacht is niet zomaar een boek. Het is een multiplatformuitgave. Het bestaat uit het handboek (papier), een weblog (www.verdiendeaandacht.nl), een iPhone-app én een iPad-app. Elk van deze uitingen voegt waarde toe aan de anderen en maakt gebruik van de kracht van het medium.
Zo is het boek de rode draad van het verhaal over de reis naar verdiende aandacht voor jouw merk, verschijnen er op het weblog de nieuwste ontwikkelingen rondom dit thema en de visionairs en is er de mogelijkheid tot interactie en discussie, kun je met de iPhone-app luisteren naar de oorspronkelijke interviews van alle visionairs (en zullen er nieuwe interviews worden toegevoegd wanneer die beschikbaar komen) en als je geïnteresseerd bent geraakt, kun je doorklikken naar al hun social-mediaprofielen en websites/blogs. De iPad-app is een combinatie van dit alles.
Op deze manier houden we het boek ‘levend’ en actueel, en is er voor iedereen een contentdrager naar keuze. Van gratis tot betaald, van fysiek tot digitaal.
www.verdiendeaandacht.nl